GRATIS GRØN LEVERING /lokalt!

100% Naturligt - med garanti! 100% NATURLIGT - med garanti

Nektariets klub NEKTARIEKLUB /VÆR MED!

Follow Us FØLG OS /og del dine opskrifter!

Artikler

Handelsbetingelser

Handelsbetingelser

Generelle oplysninger

Nektariet
Etableret 2014
CVR. nr. 35912061
Søren Kannes vej 17
Vium
8620 Kjellerup

e-mail: Denne email adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den." target="_blank">iDenne email adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. 
Telefon +45 86 89 05 08

Betaling
Nektariet anvender Epay som sikker betalingscentral - det sikrer vore kunder den bedste service og sikkehed når de handler!
På nektariet.dk kan der betales med Swipp, Mobilepay, Dankort, E Dankort samt via Nordea og Danske Bank. 
Nektariets Webshop tillægger ikke gebyr på betalingskort.

Levering
Vi tilbyder følgende leveringsformer:

  • Post Danmark – pris kr. 65,-
  • Grøn levering i en radius af 30 km fra Nektariet - pris 35,- kr.
  • Gratis grøn levering i vor daglige lokale områder (Kjellerup, Vium og Thorning)
  • Afhentning i vor gårdbutik efter nærmere aftale

Vi forsøger at genanvende egnet emballage, som kan være fra vore leverandører, private forsendelser og meget mere. Dette for at skåne miljøet for al den emballage men også for at kunne tilbyde vore kunder de aller bedste priser.

Forventet leveringstid er 1-4 hverdage. Bestilte produkter sendes som udgangspunkt samlet.

Nektariet bærer ansvaret for varerne, indtil du har modtaget dem. Vi leverer kun i Danmark, dog ikke Grønland og Færøerne.

Hvis du fortryder dit køb (fortrydelsesret) 

Du har 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os.

Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag du;

  1. har modtaget din vare
  2. får den sidste vare i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om flere forskellige varer, som er bestilt i én ordre, og som leveres enkeltvis
  3. får det sidste parti, eller den sidste del i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om levering af en vare, der består af flere partier eller dele

Du skal inden 14 dage fra modtagelse give os meddelelse om, at du ønsker at fortryde dit køb. Meddelelsen skal gives ved at skrive til Denne email adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den." target="_blank">fDenne email adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. eller ringe på 86 89 05 08. I din meddelelse skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.  Du kan også vælge at benytte vores standardfortrydelsesformular og sende med retur. Den finder du medsendt din ordrebekræftelse og her.

Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen uden samtidig at give os tydelig meddelelse om dette.

Returnering
Du skal sende din ordre retur til os uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter, du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb. 
Du skal afholde de direkte udgifter i forbindelse med tilbagelevering af varen.

Ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket forsvarligt ind.

Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering.

Varer undtaget fortrydelsesretten
Følgende varetyper er undtaget fortrydelsesretten:

  1. Levering af varer, som må antages at blive forringet eller forældet hurtigt,
  2. Levering af forseglede varer, som af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige årsager ikke er egnet til at blive returneret, og hvor forseglingen er blevet brudt efter leveringen,
  3. Levering af plomberede lyd- eller billedoptagelser eller computersoftware, som forbrugeren har brudt plomberingen på,
  4. Gavekort

Du mister din fortrydelsesret, hvis;

  • du bryder forseglingen på varer, som af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige årssager ikke er egnet til at blive returneret.
  • du bryder plomberingen på lyd-eller billedoptagelser eller computersoftware.

Varens stand, når du sender den retur
Du hæfter for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

Tilbagebetaling af købsbeløbet
Hvis du fortryder dit køb, får du naturligvis det beløb du har indbetalt til os, tilbage. 
I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købsbeløbet. 
Ved tilbagelevering af den købte vare i tilfælde af fortrydelse, skal du selv betale udgifterne hertil.

Vi refunderer din betaling uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om at fortryde denne aftale. Vi gennemfører en sådan tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet.

Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varen retur, med mindre du inden da har fremlagt dokumentation for at have returneret den.

Hvis du fortryder købet, skal varen sendes til:
Nektariet
Søren Kannes vej 17
8620 Kjellerup

Det er også muligt at returnere varer ved fortrydelse til vores butik på samme adresse, såfremt faktura fra Nektariet er medbragt. 

Hvad skal jeg sende med tilbage? 
Du skal vedlægge en kopi af ordrebekræftelsen. Ekspeditionen går hurtigere hvis, du ligeledes udfylder vores standardfortrydelsesformular.

Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav.

Hvis der er noget galt med varen (reklamationsret)

Købelovens mangelsregler finder anvendelse på varekøb.

Når du handler på www.nektariet.dk har du selvfølgelig 24 måneders reklamationsret. Det betyder, at du som udgangspunkt kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

Hvor hurtigt skal jeg reklamere?
Du skal reklamere indenfor ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Vi refunderer rimelige fragtomkostninger
Er reklamationen berettiget, refunderer vi naturligvis dine (rimelige) fragtomkostninger.

Varen sendes til:
Nektariet
Søren Kannes vej 17
8620 Kjellerup

Vi har brug for følgende information, når du sender varen til os
Når du returnerer varen, bedes du oplyse, hvad problemet er så detaljeret som muligt.

Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignende.

Husk, at varen altid skal sendes tilbage i forsvarlig emballage, og husk at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.

Hvad gør vi med dine personlige oplysninger (persondatapolitik) 

For at du kan indgå aftale med os, har vi brug for følgende oplysninger:

Navn
Adresse
Telefonnummer
E-mail adresse

Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål at kunne levere varen til dig.

Personoplysningerne registreres hos Nektariet og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.

Når der indsamles personoplysninger via vores website, sikrer vi, at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke, således at du er informeret om, præcis hvilke oplysninger, der indsamles og hvorfor.

Ejer og personale hos Nektariet har adgang til de oplysninger, der registreres om dig.

Den dataansvarlige på www.nektariet.dk er Nektariet, Søren Kannes vej 17, 8620 Kjellerup

Oplysninger videregives eller sælges ikke til tredjepart. Dog videregives oplysninger til udvalgte og betroede tredjemænd, der er berettiget til at benytte dine personlige oplysninger med henblik på at levere de varer, som du har bestilt, og kunne holde dig orientereret om status på din ordre. Nektariet.dk bruger Trustpilot til indsamling af anmeldelser af købsoplevelsen. Nogle dage efter din ordre er gennemført, sender vi dig en forespørgsel om at anmelde din købsoplevelse.

Som registreret hos Nektariet har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i, hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter Persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til Matas A/S via e-mail Denne email adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.

Klageadgang
Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til vores kundeservice på 86 89 05 08 eller Denne email adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. . Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til Forbrugerklagenævnet, såfremt betingelserne herfor er opfyldt.

Forbehold og ansvarsfraskrivelse
Nektariet tager forbehold for eventuelle afgiftsændringer, pris- og korrekturfejl, tekniske fejl, udsolgte varer og force majeure, herunder arbejdskonflikt og mangler ved eller forsinkelse af leverancer fra underleverandører.

 

 

 

 

Standardfortrydelsesformular

(denne formular udfyldes og returneres kun, hvis fortrydelsesretten gøres gældende)

Til:
Nektariet
Søren Kannes vej 17
8620 Kjellerup
Denne email adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. 

Jeg/vi (*) meddeler herved, at jeg/vi (*) ønsker at gøre fortrydelsesretten gældende i forbindelse med min/vores (*) købsaftale om følgende varer (*)/levering af følgende tjenesteydelser (*)

Bestilt den (*)/modtaget den (*):

Forbrugerens navn (Forbrugernes navne):

Forbrugerens adresse (Forbrugernes adresse):

Forbrugerens underskrift (Forbrugernes underskrifter) (kun hvis formularens indhold meddeles på papir)

Dato:

(*) Det ikke relevante udstreges